Sevginur61 Biz 9 haftalığız haliyle cinsiyette belli değil. Biraz birikimim yapıp 20-25 haftalığı beklemelimiyim sizce yoksa ne alırsan erkenden kâr mı olur ? Zam çok gelir mi
emirtimr1 Sevginur61 bizde 12. haftadayız gerekli büyük şeyleri şimdiden araştıyor almayı planlıyoruz ama acele etmeye gerek duymuyorum ya cinsiyeti çok önemli değil zaten de😂 sanki zaman bol gibi geliyor 😂
heysusu Sevginur61 kesinlikle almalısın ben 15 hafta gibi başladım iyi ki almışım diyorum herşey uçtuu çünkü
Sevginur61 emirtimr1 ben de araştırma yapıyorum ama evimde yeterli alan olmadığı için tam tersi büyük eşyaları en sona bırakacağım sanırım😅
emirtimr1 Sevginur61 askım bende ağustosta doğrucam mayısta taşınıcam kapalı kutu olarak kalacakya😂😂 ama ben tarağını ateş ölçerini işte bu tür ıvır zıvırları almıştım😂😂