Elf0241 Hayırlı kandiller diliyorum öncelikle herkese. Rabbim isteyen herkese nasip etsin evlat sahibi olmayı. Kızlar sabah kan verdim beta hcg için sağlık ocağına hala çıkmadı ne zaman çıkar acaba
Melike0671 Elf0241 canm kan alırken verilen barkod varsa sende hangi şehirde oturuyorsanız oranın laboratuvarında bakabilirsin
asli-dedeoglu Elf0241 bugün doktor ekranında görünür bazen e devlette görünmeye biliyor beta 3-4 güne düşüyor sonuç oraya. pozitif olunca böyle oluyor zannımca hayırlısı olsun 🙃
Elf0241 Melike0671 kocaeli canım ama sistem açılmıyor inşallah yarın çıkar ya iki günde üç günde çıkmayanları okudum
Sumeyye1990 Sağlık ocağına pazartesi günü verdim Salı çıksın diye 20 gün sonuç çıkmadı.3güne çıkmayınca şehir hastanesine verdim Kocaeli de 3 saate çıktı sonuç.sağlık ocaklarında e nabızda geç düşüyor.ama gidip öğrenebiliyormuşsunuz.
Kedicik27 Canım bnde bugun sağlık ocaginda kan verdim .yarin ogleden sonra cikar .ama bnm e nabizda tahlil verdigim bile gözükmüyor sende gozukuyormu
Elf0241 Kedicik27 yok canım gözükmüyor sistemin bu kadar geç işlem görmesi çok sıkıntılı. Hastanede aynı günde çıkan tahlil neden aynı gün çıkmaz anlamıyorum