Ebrarabla_06 Ebrarabla_06 Semossss profile girip baksana canım demiş olabilirim bebeklerin çoğunluğu pozisyondan pozisyona değiştikleri için bazen de değişebiliyor fikrim
Semossss Ebrarabla_06 Evet olabilir ya ben iki doktora gitttim ozeldeki doktorum kız dedi devletteki doktorda erkek dedi kafam cok karıstı
Semossss Ebrarabla_06 ya bi doktor kız bi doktor erkek dedi işte ama 16 haftada netlesir dedi artık bakalım
ecrnramo @Gulsen4224 ya girmişssn kaç gündür seni bekliyorum oğlumu da kızımı da bilmiştin lütfen bana da tahmin et canm ❤️❤️❤️
Emrealtay kahvesever__ bugün gittim göstermedi doktor bacağının arasında kordon var dedi banada bakar mısın cnm 🌸😀