Neslihankrhmt benim rahim ağzında yara vardı ve hpv 16 pozitifti tedavim yeni bitti ve ilişkiye girebilirsiniz korunmayın dedi doktor adetime 5 gün var ovülasyon testi alacaktım ama almadım ilk bebeğimin de kalbi durmuştu çok istiyorum inşallah tutmuştur yaşayan var mı diye merak ettim