Dilekle Benim annem ikisini de yaptı ilk çocuğumu doguracagim zaman hangisi kolay diyordum normal daha kolay çabuk toparlaniyorsun diyor şimdi yine hamile olsan hangisiyle doğurmak isterdin diyorum sezeryan diyor😂 hani normal kolaydı diyorum yaşım geçti artık eski halim enerjim yok sancısı kötü onunda diyor anlamadım gitti valla. Bu arada sezeryan oldum bende öyle abartılacak bir şeyi yoktu bana göre