Nisam2008 ya kilolu doğması bir maharet değil benceee.
Bwnde iri bebekmişim anneme verdiğim hasarı hala taşıyor kadın.
Yeğenim 2 500 gibi doğdu. 2
39 da.
Sağlığı falan maşallah yani. Ve öyle güzel kilo aldı ki doğumdan sonra.
Kaç kilo doğduğu önemli değil bence yani. Beni ürküttü doktorum biraz ondan sordum arkadaşa 🤯