cokbilmismom Yenidoğan ~ 3 adet takım Yenidoğan ~ 1 adet uzun kol zıbın Yenidoğan ~ Uzun kol zıbın patikli alt 3 ay ~ patikli alt 3 ay ~ 2 adet tulum 3 ay ~ penye yelek 0-3 ~ 5 adet zıbın kısa kol 0-3 - 1 adet askılı zıbın 3-6 ~ 2 adet zıbın kısa kol 6-9 ~ 3 adet zıbın uzun kol 9ay ~ kot pant. gömlek içine kisa kol zıbın 9-12 ~ 2 adet zıbın uzun kol 9 -12 ~ 1 adet üst peluş takım 18 ay ~ 2 adet askılı zıbın 12 adet ağız mendili 12 adet fular yakalık 4 adet şapka 4 adet çorap 4 eldiven 1 adet panço bornoz 1 adet banyo havlusu ve Müslin içine 2 adet alt açma örtüsü 3 adet battaniye polar, nohut, penye 5 adet muslin örtü 2 adet puset örtüsü Emzirme yastığı Babynest Park yatak için nevresim Doğum mayısta gözüküyor Allah kısmet ederse, şimdiye kadar aldıklarım bunlar eksiklerim daha var sizce daha neler eksik hangi üründen kaç tane daha alayım mevsimine gore tavsiye lütfennn. Bebişim erkek bu arada
Hopefulmom cokbilmismom zıbınları biraz yükselt canım çok çabuk kirleniyor bende Mayıs’ta doğum yaptım uzun kollu yeni doğan takımları iyi olur
cokbilmismom tugcesakzci evet banada az geldi ya bir kaç takım daha alacağım, bide ilk aylar için zıbınlarda az geldi gözüme
selim10 cokbilmismom 1 kalın battaniye, 2 tane normal battaniye, 3′lü Müslin örtü *7 çorap *2 bere, 2 tanede takımın içinde var Bebek önlüğü 5 li 1 tane yenidoğan zıbın-tulum 1 hastane çıkışı 1 yenidoğan alt üst 0-3 ay olarak bi tane kazak pantolon, 1 tulum, 1 tane tulum ve kazağı, 1 tane zıbın-pantolon-tulum takımı 0-3 ay 1 tane daha zıbın 1 tane banyo havlusu Şimdilik bunlar. Hangisinden kaç tane daha almam iyi olur
cokbilmismom selim10 bence muslin örtüler ve battaniye sayınız iyi, yeni doğan takımı bir kaç tane daha alsanız iiyi olur. Birde kısa kol Ve sıfır kol zıbın almalısınız. Yaz bebeği olacağı için genelde hep zıbınla geziyorlarmış 🥰
DemircaN İnce zıbın lar tercihiniz olsun benim kızım Mayıs doğumlu çok isilik oldu goydirmeye gelmiyordu