Altin23 Arkadaşlar kürtaj sonrası rahim içi yağışıklığı yaşayan var mı? Az önde doktordan çıktım kürtajda (2 ay önce oldum) böyle bir şey yaşanmış tedavi edilmesi gerekiyor adet görebilmen için dedi. Hamile kalamazmışım bu durumda. Bunu yaşayan var mı
Altin23 Ebruyi teşekkür ederim. Reglim gelmediği için daha önce gittiğimde cyclo-progynova verdi bunu iç olursun diye. İçtim 6 gün geçti ilaç biteli olmadım hala regl tekrar gittim alttan ultrasonda baktı yapışıklık teşhisi koydu
Altin23 Ebruyi evet vakumlu oldum ama hala adet olmadım. Pcos da var o da etkendir tabii ama cyclo Progynova kullandım 8 gün oldu ilaç biteli hala olmadım. 10 gün kullan bırak 10 gün içinde olmazsan gel dedi. Bugün alttan bir şey sokup baktı yapışma yok gibi duruyor dedi film çekmeden
Ebruyi Altin23 bende bugün doktora gittim regliyi 28 günde oldum ve doktor ultrasonla göbekten baktı çok fazla yumurtan çatlamış dedi 3 tane yuvarlak yan yanaydı ekranda pcos sandım tabi bilmeden bunlar ne yuvarlak yuvarlak yan yana yumurtaların catlamıs dedı
Altin23 Bebekkuzu ay bu posta yazalı 1 seneyi geçmiş 🥲 valla yapışıklığı özeldeki doktor açtı sonra ilaç kullandım adet oldum. Adetten sonra 1 sene kadar çocuğum olmadı. İnfertilite gidiyodum en son tüp bebek tedavisi görecektim son aşama hsg çektirdim. Hsgde tüpümün birinin tıkanık olduğunu gördüler. Hsgden 1 ay sonra hamile kaldım şimdi 36 haftam bitti
Sevim1902 Altin23 maşallah darısı başıma iki kez histeroskopi oldum yapışıklıktan.işlem sonrası bir şey uygulandı mı? Bir daha yapışmamsı için
Bebekkuzu Sevim1902 sizin yapışıklık belirtileriniz neler . Ben gebe kalmada problem yaşamıyorum fakat 3. Düsügümü yaşıyorum şu an
Altin23 Sevim1902 hayır benimki daha basit düzeydeydi sanırım o yüzden ilaç verdi adet olamazsan gel dedi 1 ay sonra adet oldum
Sevim1902 Bebekkuzu geçmiş olsun ben de şuan kimyasal geblk yasıyorum.3 kürtajım arka arkaya olmustu adet göremiyordum rahim filminde belli oldu tamamı yapısmıştı artık
Altin23 Bebekkuzu hayır tabii kalamadım yapışıklık açıldı 1 sene daha kalmadım tüp bebek tedavisine başlayacaktım devlette her eşyi yaptırdım en son hsg çektirdim hsg den 1 ay sonra hamile kaldım
Bebekkuzu Altin23 ben şu an 3. Düsügümü yaşıyorum acaba yapısıklkk var ondan mı düşük oluyor diyorum ama kolay gebe kalıyorum doktor yapışıklık yoktur diyor 😢