demett300 Melson20 anlamadığınız okadar belliki o şekilde düz çıkıntı olduğunda kozda olabiliyor koz ultrasonlara bakarsanız
Nurdan6519 demett300 bizimde ultrasyon fotomuz böyle doktorlar bi kız bi erkek diyo. Kaç tane doktor değiştirdim özel dahil net bir şey demediler bi kız bi erkek gidiyoruz bakalım 😁
demett300 Nurdan6519 yaa ciddimi bende valla baby shower yapcaz haftaya netleştirelim dedi inşallah kızdır
Melson20 demett300 bunun kiz olmasi normal cunku nub kismi duz, ama bacak arasi fotograflarda iki cizgi oluyor kizlarda. Erkeklerde boyle ucgen sekli bir cikinti
btlalbyrk demett300 ayak kısmında ortadaki şey karşıya bakıyo öyle olunca kız oluyormuş sivri olan şey yukarı doğru olursa erkek
Vuralelif Bize de bi kız bi erkek diyolar ne zaman netleşcek ya kaç doktora gittim kız değil mi sizce de çok net
btlalbyrk demett300 bence kesin kız çünkü orda 3 çizgi görüyoruz çıkıntı olunca erkek olmuyor öğrenince yazarsanız sevinirim
demett300 btlalbyrk aynen bende öyle bildiğim için kararsız kaldım he çıkıntı erkek değil bunu anlatamıyorum. Tabi haber ederim:)