73 kiloyla hamile kaldim yani bulantim yogun hatta ilk 9 hafta asiriydi cok fazla kusmadim ama yine de kilo verdim hatta keton dahi pozitif cikmisti o dereceydim. 3 gündür bir tik daha istahim acildi yerken fazla öğürmüyorum en azindan sonra bulantim olsa da cikarmiyorum ama 67 kiloya düsmüştüm 5 gündür falan tartinmiyordum bugun tartindim 66 ya düsmüşüm yiyebildigim halde neden hala kilo vermeye devam ediyorum acaba normal mi ? Kizimda da 6 kilo vermistim ama yemeye basladigimda kilo vermem durmustu bunda devam ediyor bir sorun olmaz degil mi ? Boyum 156 kilo vermem benim icin bir yerde iyi tabii ama ister istemez endise ettim en fazla kac kilo vermistiniz ?