Fundatercuman suyun fazla olması ihtimalini gözden kaçırma bugün bende sancilandim hafiften hastaneye gittim doktor 4 cm açılmayla yatış verdi karnım o kadar geriliyoduki artık patlicak saniyodum ki ebe elini attı ve suyum fışkırır tarzda geldi baya fazlaydı benim suyumda bebeğimde 3150 doğdu çok şükür kesisiz suyum geldikten yarım saat sonra oğlum kucagimdaydi şuan evimizdeyiz doktorunu dinle evde gelseydi çok panik yapardım ben bide hastaneye gitmeye fırsatım bile olmicakti belkide çünkü yarım saatte kucagimdaydi