Merhaba kızlar. 2 gün önce adet olmam gerekiyordu. Kasıklarımda süren ağrı vardı. Bugün çok ağrı var ve pembe akıntı geliyor. Ama regl gibi yoğun değil çok az. Peçeteye sildiğimde ya çok açık pembe yada biraz daha koyu. Ama çok ağrım var. Yerleşme kanaması olsa bu kadar ağrım olur mu anlam veremedim. Ağrı kesici almakta istemiyorum. Sizce nedir