Nurasl1 ben 14+5 im özele göre devlete göre de 3 gün önde çıkıyorum 15 haftalık oluyorum bende drumuz 12+6 da kız gibi dedi ama 16 da net öğreneceğimizi belirtti ben haftaya salı günü devlete gideceğim inşallah cinsiyet öğrenirim öğrenmezsem 17 haftamda özele gidip net öğreneceğiz inşallah artık kızıma göre bu gebelik çok rahat geçiyor hissetme oluyor gibi ama tam anlayamıyorum bebek mi benim karnım mı kasıldı hani sinirler oynar ya onun gibi bişey oluyor ama işte anlam veremiyorum ve sürekliliği de yok henüz🥰