38+1′deyim aşırı ağırlaştığımı hissediyorum ve bir an önce gelmesini istiyorum, her an herşeyin olabileceğini düşünerek tetikte olmak biraz yorucu😕yirmili haftaların heyecanı ve enerjisi yerini korku ve kaygıya bırakıyor istemsizce😑 Allah herkesin bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🌺 🤲