gizem9895 Tetenoz aşısı için doktora danışmam gerekiyor mu ? Sağlık ocağı aradı aşı için gelin diye ama doktora sormadan emin olamadım 19 haftalığım
Mmeelliikkee gizem9895 acele etmene gerek yok , randevunda yine de danış istersen ben dün oldum. İkinci gebelik tek doz yeterli görüldü.
Meyranas gizem9895 doktora da sorsan yaptır der çünkü seni kaç kat kesiyorlar metaller kaç kat derine işliyor yani olası enfeksiyon dan korunman için yapılan bişi yaptırman en doğrusu
mervemurat16 gizem9895 ben 24 haftalıkken yaptırdım tek doz yeterli dedi doktorum sadece 2 gün kol ağrısı oldu başkada bir etki olmadı
amayinedeiyiilerledim gizem9895 dün ilk dozu oldum. Benim aile hekimim 20. Hafta tamamlanınca yapıyoruz en erken dedi. 20+5 dim bende👍🏼
Zeehraaaa 2 doz oldum 1. de 2 gün kol ağrısı çektim 2yi dün vuruldum hiç kol ağrısı olmadi hatta hiç bir sorun yok