Kelebekk92 temiz olduğuna güvendiğim ev yapımı her türlü sakatat ürünü yedim ,et de bir sakatat sonuçta farkı yok önemli olan iyi temizlenip iyi pişmesi ,karaciğer konusuna gelince de 12. Haftadan sonra öyle tadımlık olacak şekilde tükettim hep o da ayda 2 defa olmuştur ,porsiyonlarca yemedigin sürece sıkıntı yok