@Maryhoney dyson bozuldugu zaman gerçekten arkasında durmuyor dyson övenlerin çoğu daha firmanın gerçek yüzünü görmemiş olan kişiler philips ıslak kuruya biri lağım gibi kokuyor demiş bence kullanan kişiden kişiye değişir bu ben hergün kullanıyorum ıslak mod olmasa bile günlük evimi mutlaka süpürürüm temiz kullanmakta önemli başak burcuyum ve temizlik konusunda aşırı takıntılı biriyim 😅