Mhmmd Arkadaşlar bir şey soracaktım doğumdan sonra iznim bitince istifa yazmayıp iş yerim beni çıkarsa işsizlik maaşı alabiliyor muyum var mı bilginiz
Minigiim-vebenn52 Mhmmd son üç yıl 600 gün olması lazım ve son iş yerinde 120 gün çalışmış olman lazım