İlk defa osmaniye devlet hastanesi kadın doğuma gittim.ne kiloma ne de tansiyonuma bakıldı sadece ultrasonda iyi dedi doktor sonrada şikayetlerimi bile dinlemedi elindeki telefona baktı emzirdiğimi söylememe fırsat vermeden kafasına göre bir sürü ilac yazmış yanındaki sekreter de zaten herkesi azarladı herkes aşırı mutsuz bıkmış gibi davrandı ben anlamadım devlette bu şekilde mi oluyor yani bizi hiç dinlemeyip kızarak kafasına göre mi hareket ediyor doktorlar çalışanlar.