Sosyologg Herkesin durumu tabiki farklı. Benimde nasip olursa 9.ayım bu ay doğumum var. 37 haftadır bu illetle uğraşıyorum. Enfeksiyondan dolayı kanama bile oluyor, yapmadığımız tedavi kalmadı ama hamdolsun bu günlere kadar geldik. Korkmayın doktorunuz ne diyorsa onu yapın