3 gün oldu Nurse gaz damlası verdik ondan sonra kakasını yapmamaya başladı ne denedimse yapmıyor 20 günlük bebek zeytin yağı verdim süte kattım ağzına verdik direk karnına masaj yaptık ilik duş aldırdık sabunla karnını yıkadık karnına sıcak havlu koyduk kulak çubuğu ile zeytin yağı ile uyarı yaptık o bölgeye zeytin yağı sürüp masaj yaptık ne denedimse işe yaramadı çocuk çok güzel yapıyordu o damla onu kabız etti çoğu kişide aynı şeyi yazmış şikayet etmiş akşama kadar yapmazsa doktora götüreceğim neden yapmıyor hem mama hem anne sütü alıyor bu arada mama verince de yapıyordu çok güzel sorun olmuyordu şimdi nereye gidiyor o mamalar sütler korkuyorum bişey olacak diye şuan sadece çiş yapıyor her alt açtığımızda ama kaka yok başında bekliyorum ki yapsın diye nasıl yapar ne yapmalıyım kafayı yicem