MorKelebek54 esmerrmm dun aksam yedim bi legen 😂 ya evde cezbeden yicek yoktu bisiler yemek istiyodum sonra baktim ki esim bey misir yapiyo oturduk yedik suana kadar bi zararini gormedim tabi tansiyonu olanlar tuzssuz yerde daha iyi olur
esmerrmm emirtimr1 mide bulantina mandalina gibi soyulmus tuzlu limon iyi gelebilir üc ay boyunca yedimde 😄
Cennet_kusum16 Bende geçen ufak bı kase yedim. Diyetisyenim kızdı şekerini yükseltir sakın yeme dedi 😁 gebelik şekeriniz varsa dikkat edin hatta yememeye çalışın 😊
Adenala esmerrmm Bence her gün yenmemeli yağlı tuzlu neticede ödem yapar arada çayın yanına yapıyorum
KuzeyinAnnesi10 esmerrmm Vala benimde çok canım çekiyordu tansiyon sıkıntım da vardı ama yaptım yedim çok şükür bisey olmadı canım
esmerrmm eylmz ayy cok az kalmis ben 20 haftaligim daha coook var 🥲, rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin cnm
Mmeelliikkee esmerrmm Mısır genetiği ile en çok oynan gıdalardan birisi ama organik buluyorsan ye kendin yapıyorsun sonuçta bişi olmaz paketli şeyler gibi değildir:) sıkıntın varsa tansiyon falan çok tuzlama sadece