celileturk Betulakbyk bende 32+2de gitmiştim 2380 demişti Çarşamba tekrar gideceğim 34+6 oluyoruz o gün ☺️
Betulakbyk celileturk maşallah Çarşamba Benimde kendi doktoruma var bakalım o ne diyecek. Yakınız seninşe cinsiyet ne
Betulakbyk celileturk bizim de erkek olucak Allah’ın izniyle inşallah. Rabbim kucaklarımıza almayı nasip etsin sağ Salim
Betulakbyk celileturk amin hepimizin ki inşallah . Ben artık bir an önce gelsin istiyorum ya . Grip oldum birde korkuyorum çok
celileturk Betulakbyk beniöde sol bacağımda lif ezilmesi oldu yürüyemiyorum😔 çok geçmiş olsun ilaç alamamak çok zor gerçekten. Bir annönce gelsinler ☺️
Betulakbyk celileturk ay geçmiş olsun kuzum 😏 sağlıkla gelsinler minişler özledim bildiğin ya değişik bişi
Aysunh celileturk sol bacağın nasıl canım bende çok çekiyorum kalçamdan ön bacak arama ve bütün bacak kadar her yerim ağrıyor sol bacağımı kullanamıyorum ne yapmam lazım
celileturk Betulakbyk ay ben daha kokusunu çekmediğim için sanırım nasıl seçeceğim nasıl olacak çok merak ediyorum. Yiğenim var ona resmen aşığım o gibi kimseyi seçemem diyordum yengem kızın doğunca anlarsın dedi hep dağa idrak edemedim 😂
celileturk Esrass ben yap biliyormusum kaşar peyniri te muhakkak. Ben süt sevmiyorum o yüzden acıktıkça atıştırma olarak kaşar yedim. Muz ye, ceviz ve fındık bol bol ye. Bide pekmez yemeye bak acayip kan oluyor. Yumurta da önemli
Betulakbyk Esrass canım kilosu normal ama 2100 el 2600 arası olması gerekmiş bence gayet iyi. Hatta bana kilolu dedi doktor
celileturk Betulakbyk ben normalde özele muayene oluyorum geçen gece rahatszlandın bacağımdan acile gitmek zorunda kaldık.tabi önce kadın Doğum uzmanına görün ne olur olmaz dendi beni Doğum servisine aldılar ay yanıma gebe kadın yattı ama Doğum sancılı bir kadın. Nasıl bağırıyor o geceden beri ben sadece korkuyorum 😂