Asifenerli 9haftalık hamileyim dişimin etrafı biraz şişmiş iltihap olabilir doktora gitmedim ama dişimde ağrı Yok iltihap bebeğe zararı varmı nolcak başından böyle bir olay geçenler bana yazarmı lütfen
FatmaAzra_ Asifenerli yo bebege degil sna zarari olur dişini kaybedersin ya da enfeksiyon kronikleşir doktora git bi caresini gosterir zaten
Beyza7950 Asifenerli benim suan ayni durumda canim bisey yapmazlar diye gitmedim ama ilerledi ve dayanilmaz hale geldi bana antibiyotik verdi ama 38. Haftamdayim senin daha erken oldugu icin napar bilmiyorum ama sen yinede bi git
VikiViki Asifenerli bendede hamileliğimin ilk başlarında olmuştu doktor antibiyotik verdi geçti bence git bi doktora görün cünkü ilthabın kana karışma ihtimali var