Kızlarrr gün aldım bugün 16şubat saat 1de dogumum var ikinci sezeryanım. Çok korkuyodum ama gün aldıktan sonra acayip bi heycan sardı hepimizi.eşimin gözleri gülüyor zaten sevnçlydi ama bugün daha başkaoğlum çok heycanlı eşimin ailesi benim ailem oysaki bir sürü de torun, var ☺ kızımın kılosu 3780olmuş 37haftalık boyda 53 cm çokmu iri Rabbim bu duyguyu herkese tattırsın saglıklı alalım kucaklarımızaa