Bzbz Kızımın bağırsağında da parlaklık çıkmıştı. Ben kanama da geçirmiştim iç kanamaydı şans eseri öğrendik ama eşimin ailesinde down sendromu olduğu için risk görmüşlerdi. 4′lü test yaptırdık şükür temiz çıktı. Zamanla geçebilir dedi.
Eğer parlaklıkla birlikte organlarda gerilik yoksa, ekstra bir olumsuzluk eşlik etmiyorsa içinizi ferah tutun. İnşallah sağlıklı haberlerini alırsınız.
Hatta kardeşim araştırmıştı bazen sebepsiz de olabiliyormuş. Stres daha çok zarar verir bebeğe diye de azarlamıştı beni şimdi bakınca haklıymış.