Mrveozgnn 3/6 ay arası kadar bekle diyor kimi Dr ,kiminde bir adet dönemi yeter diyor.. benim ilk kürtaj seninki gibi oldu aradan bir yıl geçti ikinci gebeligim boş gebelik oldu yine kürtaj oldum .. kendimiz istemedik ama Dr çok uzun ara vermişsin dedi.. vücudun toparlansin üç ay sonra düşün derim şu an üçüncü gebeligim testler yaptirdik bende pıhtılaşma çıktı kayiplarim ondanmis, tedavi ile 32 hafta ya geldik çok şükür.. Allah bir daha yasatmasn inşallah 🙏