perosy Ben de senin gibi bekliyorum, açıklık var nişan da geliyor ama sancılarım düzene girmiyor bir türlü, düzensiz sancılar da çok canımı sıkıyor artık. 2 gündür adaçayı içmeye başladım, hurma yiyorum bir de ördek yürüyüşü yapıyorum aklıma geldikçe. Dün gece ne olduysa evi silesim tuttu, ben genelde bir gün mopla siliyorsam bir gün elimle silerim, dizlerimin üstünde bütün evi sildim ama bugün sanki sancı da yok gibi 🥲🥲