Hillazra Kızlar sabah test yaptım ikinci çizgi çıktı emin olamadım ikinciye test yaptım onda da çıktı, ikisi de pozitif gösterdi hemen kan verdim sonuç 0.59 çıktı neden böyle oldu, kanda yok galiba adetim 11inde olacak
umena Hillazra kanda olur ilk sonra idrara geçer demek ki gebelik oluşmadı testler yanıltmış en kısa zamanda pozitif görürsün insaallah 🫶
Polenmom Hillazra henüz regl tarihinize çok var. Uzmanlar gününüzü beklemenizi öneriyorlar hakkınızda hayırlısı olsun.
baharmom35 Hillazra bide kaset testte çıkmış çok ilginç kullandığın bi hormon ilacı var mı bide kaç gün gecikti adetin
alyamm_33 Hillazra idrarı damlatıp damlatmaz mı çift çizgi oldu yoksa 10 dakika sonradan mı çift çizgi olur bu çok önemli benim de testlerim bu şekildeydi damlattığım anda çift çizgi oldu yani saniyeler içerisinde Beta yaptırdım bebek çıkmıştı İnşallah sizin de vardır da 10 dakika sonrasında yanıltabiliyor beni de önce yanıltmıştı
baharmom35 En garantisi kan da çıkan değer bu testler yanıltıyormuş bende bugün yapacaktım ama bu forum da öneriler hep direkt kan ver olunca vazgeçtim 😂
Hillazra alyamm_33 hemen çıktı çizgi canım ilkine güvenmeyip ikinciyi yaptım o yüzden ama demek ki sıkıntılı testlerin ikisi de