edasontr kızlar özel anadolu hastanesine gidicem suleyman öztürkte düşünüyrum onda amalıyat olan varmı acaba nasıl iyimidir sizce kendisi 🥲
Fdu edasontr Ben oldum çok memnunum canım doktorum. Şuan 2. Bebeğime hamileyim yine Süleyman Bey takipliyim👍 elgisi ve tecrübesine güvendiğim tek doktor
Fdu edasontr Hayırlı olsun. Ben memnun kaldım Süleyman beyden hiç duymadım eli çok hafif. Hem ilgisi iyi hemde tecrübesi
Guldane32 Fdu ben Çankırı dan gidecem memnunmsuuz acaba Süleyman hocadan aşılama yaptırmayı düşünüyoruz da
Guldane32 edasontr memnununmusunuz acaba bizde aşılama yaptırmayı düşünüyoruz da doktor öneriniz var mıdır
Fdu Guldane32 Ben çok memnunum . Tecrübesi ve ilgisi çok iyi aklınıza takılan soruları da WhatsApp ile sorup yardım alabiliyorsunuz da.
Karpuz1995 edasontr Merhabalar canım sana bir sorum olacaktı bir posta yazişmanı gördüm de siz 3 cizgi hangi hafta ve devlete mi özeldemi 3 cizgi gördünüzde doktor kız mi.yoksq erkek mi.dedi.