senafa_ ben şimdi e-bebek’ten geliyorum canım. Çok güzel indirimler vardı ama eşimin maaşı daha yatmadı,annemin yanında da nakit yoktu bugün. İnanki mağazadan çıkarken nasıl üzüldüm var ya 😥 Çünkü burda anneler şunu şu kadar aldım bunu bu kadar aldım diye abartılı sayılar söyleyince o kadar strese giriyorum ki hele bir de ah şu instagram… Kadının biri neredeyse 10 yaşına kadar giyilecek kıyafet,çorap,monta kadar doldurmuş,mobilyaları desen en az 50 bin liralık falan. Bu sosyal medya gerçekten insana kendini yetersiz hissettiriyor 😟 Şu an sizin bu 0-3 ay için aldıklarınızın hepsini ben daha 8,12 haftalıkken aldım cinsiyet bile belli değilken unisex olarak. Demekki daha annemler almasa bile yeterliymiş. Görümcem de gördükçe alıyor, daha kayınvalidem de alacak, annem 6-9-12-18-24 aylardan da birkaç takım, tulum, zıbın vs aldı. Bir de ben en çok bebeğim doğsun, bebeğimle fıldır fıldır gezelim avm,mağaza bebişimle beraber alayım ilerleyen aylarda zaten yaz geliyor Nisan’da doğacak diye düşünüyorum ki zaten Allah razı olsun elimi cebime attırmaz annemler olsun kayınvalidem olsun.