İlk doktorum bana folibol vermişti ancak dozu yüksek ikiye kırıp günlük yarıp iç demişti. Diğer doktorum paralı olan elenatal ilacını verdi diğerlerini değil bunu kullan emilimi yüksek dedi, bende bir kaç akrabam olan eczacıya sordum onlarda elenatal önerdi. ama illa folibol kullanacaksan yarım kullan bence yine de doktoruna sorarsınn