morpaqatya9 Merhaba arkadaşlar benim Emsan düdüklü tencerem var ya böyle bazen su falan kaçırıyor gazını falan çıkartmıyor ben kapağı falan açıyorum acaba ben mi yanlış yapıyorum lütfen bana yardımcı olun geçen sene aldığım en fazla 4.05 kere kullandım 😔