Bb95 tugcesakzci bende acaba kendi doktoruma geçebilir miyim diyecektim ama iyi ilgileniyorlar dediler sizin dediğiniz gibi umarım doğum süreci de iyi olur 🙏
tugcesakzci Bb95 doğumu orada gerçekleştirmedim süreç nasıl işler detaylı bilmiyorum ama kuzenim ve arkadaşım orada doğum yaptı memnun kalmışlardı
Bebekkkk Bb95 doğru düzgün bakmadıkları için göremediler benim biraz karışık boşverin kafamız karışmasın ama oerşnatoloji bölümü iyiydi 🌸
Nurbyk0306 Bb95 evet bebeğim haftasi ile uyumlu degildi 2 hafta geriden geliyordu karin cevresi ayina gore kucuktu down sendrom riskli oldugu icin riskli gebelige gidiyordum
Ecemom_ Nurbyk0306 merhabalar bebeğiniz doğdu mu bir sıkıntı var mıydı. Karın çevresi bende de 2 hafta geride