Merhaba kızlar dün dışardaydım eve geldiğimde iç çamaşırım da iki damla kan gördüm çok az hiç ağrım sızım yoktu eşimle hemen doktora gittik alttan muayene oldum vajina girişinde kese de ya da bebeğin eşinde kanama görülmedi doktor yorgunluktan olabilir dedi ilaç yazmadı bugün de gayet iyiyim o gün de dışardaydım baya gezmiştim sizce bişey olur mu yaşayan var mı?