Elifnuruzelizan Iyi geceler kizlar 11 +5 im ilk gunden beri bel agrisi cekiyorum yotuldugum zamanlarda dahada siddetleniyor otururken sırt ustu yatarken dogrulurken canim cok aciyor ne zaman bitiyor bu agrilar veya hic bitmiyormu bu arada 2. Hamileligim ama ilkinde hiç boyle bi agrı cekmemiştim
Rabiaoguz Elifnuruzelizan ilk hamileliğim belim ve kuyruk sokumunda ki ağrı yüzünden oturup kalkmak istemiyorum