teacher-mom21 bilgeeS o bebek değil ben bekarken dahi göbeğim atardı sırt üstü yatarken bağırsak hareketleri ya da damar
poyrazin_annesi28 bilgeeS Rahim genisliyorya canım. Damarlar da haliyle pıt pit atiyo. Bebek hareketi için çok erken. En az 17 hafta olması lazjm
Tugces27 Bu bende de vardı şuan 16. Haftadayım hâlâ aynı şekilde hissediyorum bebeği hissetmen imkansız diyorlar ama bu hamilelikten önce olmayan bişeydi
bilgeeS Tugces27 bencede öyle ordan anlıyorum yattığım zaman karnıma baktığımda pıt pıt bi haraket oluyor yani göbek deliğinden gelmiceğine göre hareket
gizem-cbn bilgeeS bundan sonra başlıyor zaten ben 9. Haftada bulanmaya başladım 4. Ayın sonuna kadar devam etti sonrasınsa olmadı şükür ki
gizem-cbn bilgeeS olmayadabilir ne güzel işte bulantı olması iyi değil ki koku hassasiyeti yüzünden yemek yapamıyordum ben ağlıyodum mutfağa girince