Ben de ilk hamilelikte çok zorlanmıştım yaptırırken. Yalnız gitmiştim, zor dayandım bayılmamak için. Kilo problemim olduğu için de en yüksek mg olanı içmek zorunda kalmıştım🤢
Bu hamilelikte yaptırmayabilirim belki. İlla yaptırmam gerekirse de eşimle giderim mutlaka.
Ama herkeste aynı etkiyi yapmıyor, kimisinin çok kolay geçiyor.