Merhaba arkadaşlar daha önce de bir tane post açmıştım gebelik testime bakmanız için ama adetime daha zaman vardı o zamandan bu yana sürekli gebelik testi yapıyorum daha dün de yaptım sürekli böyle çıkıyor bir bakar mısınız kuruma çizgisi mi yoksa pozitif mi 
