NovaVina_ Melek156 lutfen bu gibi seylere paralarinizi kaptirmayin :( umut tuccarligi bu yapilan. JoviTea gebelik cayini bile denemis biri olarak söyluyorum 🥲 olacağı var ise bir sorun yoksa oluyor inanın. Olmayacağı yoksa da siz ne yaparsanız yapın olmuyor. Anne değilim bu arada.
minnosbirkiz Melek156 bunun yerine İmpryl ve omepa Q10 alın, ne zaman kullansam bunlarla hamile kaldım, biri hücre yenileyici, diğeri de bütün vitaminler var içinde, vücudu destekleyici takviyeler
Asya_naz Bende buna bezer bır markaya tüp bebek parası kadar para verdım malesef olmadı çünkü herkes dekı problem aynı degıl bende polikistik vardı mısal hem param hem umdum gitmişti ama denemek istersen sen bilirsin bu benim kendı fıkrım
Asya_naz Melek156 bende kullanıyorum erkek için de kullanılıyor demısdı doktorum sımdı hamıleyım halada imprly kullanıyorum
Melek156 Asya_naz her hangi bir sağlık sorunum yok yine de kullanabilir miyim doktor bana amh değeri bizim için çok önemli demişti oda 2.87 geldi