sitare66 ben kıyafetlerden enerji geçebileceğine inanıyorum o yüzden başkasının kıyafetini yenidoğana giydirmeyin bence
Zaten dolaptan da alsan 100-200 e alcaksın kargosu falan da var 100-200 e güzel takımlar var indirimleri takip et ve acar mağazası varsa yakınında orası çok uygun oraya bi bak derim