Kızlar bugün sağ kasığıma bir ağrı girdi sabahtan beri. Garip bir şekilde oturunca ağrı yok yürüyünce oluyor. Öyle dayanılmayacak gibi değil ama yürürken olduğu için anlam veremedim oturduğumda geçiyor. Bebek hareketlerini de hissediyorum onda bir problem yok. Hastaneye gitsem mi bilemedim çünkü genelde geçmeyen şiddetli ağrılar için doktora gidin deniliyor