Ben ilk başlarda ağrı hissediyordum ama acayip nadirdi. Akıntı hali hep vardı flan ben hiç şüphe etmedim normal sandım idrar testim kanım falanda iyi çıkmıştı zaten. Ama şimdi üç gündür ara ara bir kaşıntı oluyor normal olarak şüphelenmeye başladım. Randevum varda böyle bişi yaşayan varsa bi bilgi geçsin bana ya…