Damlaalyz Abdi oğuza randevu aldım birkaç doktor daha vardı ama hiç gitmedim Abdi oguza nasıl ilgisi ve sezeryan gününü kendi mi veriyor yoksa konsültasyon odasına mi yonlendiriyor gün için?