rr-kk--cc Kafamda aşırı soru işareti var . 40+5 olduk daha ne bir ağrı ne bir açılma. Her doktordan farklı bir ses çıkıyor . Aşırı bunalımdaym başına gelen varmı
Smr28 rr-kk--cc bende 40+2 artk stres yapmaya başladm yarın bi giderim duruma göre bakarm benm doktorm 41 haftaya kadar bekliyorz dedi
1prenses1prens-moms rr-kk--cc 41 haftada suni sanci ile sıfır açılmaya dogum yaptım insallah bu hamileligimde de boyle olmaz
01180322 rr-kk--cc tam 41+0 da suniyle geldi kızım 19 gunluguz şimdi. 40+5 te ilişki denedim ertesi gün sancım oldu diğer gün suni destekli dogdu
EEEEEEEEL Oo bayagi geçmiş. Benim son doğumum 40 haftayı geçince suni sancıyla doğurdum. Doktorlar ne zmn doğumu başlatıcaklarini söylemiyorlar mı cnm
rr-kk--cc EEEEEEEEL 1 hafta daha duralım bebek gayet normal rahat . Olmadı haftaya suni veririz hemen başlatmak istemiyorum suni sancı ile doğumu dedi . 3 üncü doğumun açılmama söz konusu olma ihtimalin çok düşük dedi
rr-kk--cc Edaacar-ozkan bebekte bir sıkıntı olmadığı için. Bir hafta daha bekleyelim olmadı suni veririz dedi. Herşey normal şuanda dedi. 1 gün arayla kontrollerim yapılıyor. Suniyi hemen bağlamak istemiyorum dedi
EEEEEEEEL Ketenprensess o buna da çok şaşırdım. Ben 40+0 olduğumda farklı bı doktora göründüm son doğumumda. Doktor " sen niye hâlâ doğurmadin ki"diyip suni sancıyla doğuracağını söylemişti. Ben o gün hazırlıksız gittiğim için 40+1 de suni sancıyla doğum yapmıştım.
Ketenprensess EEEEEEEEL benim birde diyabet vardı o yüzden suni sanciyla doğurdum biraz daha birakicakti
rr-kk--cc kahvesever__ yaaaa demek tek değilmişim biraz içim rahatladı. Yoksa kafamdaki sorularla delircem
EEEEEEEEL rr-kk--cc inşaallah hayırla ve sağlıkla doğurursun. E Rabbimin izniyle dogurunca doğum hikayeni bizimle paylaşmayı unutma😊🥰😀😁😁
Anasinincani rr-kk--cc ben 41+0 doğum yapmıştım aniden oldu stres yapmayın bol bol yürüyüş merdiven inip çıkın vakti gelecektir insaAllah