Arenimoo Benim 2. Gebeliğim 8+1 im şuan 2 günden beri başladı normalde hiç ne tiksinti ne bulantı yoktu bunda
tgbmerve Arenimoo 6 da hafif hafif başladı 7 de pik yaptı 12 ye kadar öldüm diyebilirim , 14 te biraz azaldı sonra 17 den sonr a prilami birakabildim daha iyiyim kimi 2 hafta sürüyor kiminin aylar sürüyor ,