Kızlar 28 haftalık olduk. Dünden beri sol göğüs kafesinde inanılmaz ağrı var sanki kemiklerim organlarimdan birine saplanmış gibi. Sola doğru yatıyordum ama şuan ağrıdan donemiyorum bile. Bu durumu yaşayan var mı ? Varsa da doktoruna soran danışan var mı ?