Kizlar Hatay’da yaşıyoruz ancak kiramiz çok yüksek evimiz öyle harika değil ama ev yok diye çok pahalı kiralar biliyorsunuz.sizce etrafınızdaki insalardan vs duyduğunuz kadar Hatay da dortyol da vs İskenderun’da olsun ev satın almak deprem den sonra almak kredi ödemek doğru olur mu illa yeni yapı mi beklenmeli.bir Kac satılık bulduk ama bilemedik ya kredi de cekecez..korku saldı içimi ne dersiniz.