biranne__ Ya doktor ense kalınlığı 1.14 dedi iyi gözüktüğünü söyledi de bebek çok küçük şuan büyüdükçe daha iyi gözükür dedi bu gelişmiyor demek mi yani anlamadım ki. Yoksa 11. Hafta diye küçük olması normal mi?
biranne__ melike81_ ayy bi an gelişmiyor sandım hiç bişiyde sordurmadı enfeksiyondan şüphem vardı onu bile soramadım ya
melike81_ biranne__ sorma sıkıntın varsa doktorunu değiştir ben soru sordum iki kez cok konusuyonndemişti o an cıkdımm direk sanki biz on kere doğuruyozda özele giriyorum şimdi numarası bile var bişi sorduğumda söylüyor gittiğimde herşeyi anlatıyor doktor çok önemli
biranne__ melike81_ öyle valla ilk gittiğin doktora sor soruları dedi sonuçları da o söylicek zaten dedi