Umut5135 Merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim geçen hafta kalp atışını gördük bugün farklı bir doktora muayeneye gittim doltor hiç bir yaşam belirtisi yok dedi ve sekretere yazdırırlen normalden bütük yolk kesesi dedi ne demek bu başına gelen varmı
Swan97 Umut5135 malesef benim ilk gebeliğimde başıma geldi yolk sac neredeyse kesenin kendisi kadardı. Bebeğin kalbi hiç atmadı düşük yaptım. İkinci gebeliğimde yolk sac normal ebatlardaydı bu sefer de malesef bebeğin kalbi attıktan sonra durdu kürtaj oldum bugün.
reyhanh Başka bi doktora da gidin madem, kalp atışını görülmüş. Bebek düşmüş olsa adet olursunjz oldunuz mu? Olmadıysanız gidin başka doktora içiniz rahat etsin
Yagmurguzel01 Umut5135 mutlaka başka foktora git mutlkaa yolk sac oluşmuş bir bebek aslında ilk hali görüyorsa eğer kanaman yoksa kalp atışınıda duyduysan başka doktora git
Umut5135 Swan97 kadil günü hakkımızda hayırlısı olsun inşallah yapacak bişi yok rabbimin elinde herşey
Umut5135 Swan97 çok tuhaf benimki yaa 5 haftalıkken yine devlete gittim kese boş kese hatları düzgün değil dedi özele gittil 6 da yolk ve embiryo var dedi gayet güzel yere yerleşmiş dedi 7haftalıkkenn gittim kalp sesini duyduk herşey normal çok güzel dedi bugün yine devlete gittim yolk büyük embiryoda yaşam belirtisi yok dedi şimdi yine özeldeki doltoruma gideceğm inşallah devletteki yanılıyordur
Swan97 Umut5135 inşallah bi dahaki gebeliklerimizde bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almak nasip olur. İki kere kaybettim çok perişan haldeyim